Tuesday 26 July 2011

laporan pra-musim



sepanjang musim panas, saya telah mendapat panggilan untuk menyertai team senior nottingham a.k.a NMC (komuniti postgrad di nottingham) dalam siri perlawanan pra-musim sebagai pemanas badan sebelum bermulanya musim liga baru akan datang. peluang digunakan sebaik mungkin untuk menjaga tahap stamina yang semakin lama semakin karat akibat jadual klinikal yang semakin mencabar.

beberapa siri perlawanan persahabatan telah diadakan bagi menguji tahap permainan dan keserasian tonggak-tonggak utama pasukan. NMC juga dikhabarkan telah dikuatkan dengan kemasukan beberapa muka baru muda bagi menyuntik tonik segar ke dalam pasukan bagi menghadapi saingan musim hadapan yang pastinya lebih mencabar khabarnya menurut nottingham post, akhbar sensasi rantau nottingham.

berikut merupakan rangkuman siri perlawanan persahabatan pra-musim NMC:

1. Birm (2) vs NMC (4) - liputan perlawanan di sini

2. NMC (1) vs Lougborough (3) - liputan perlawanan di sini

3. NMC (6) vs Nottingham Forest B- (7) - liputan perlawanan di sini

4. NMC (8) vs Middle East All-star (7) -liputan perlawanan di sini


siri perlawanan pra-musim akan dihentikan seketika bagi memberi laluan kepada ramadhan al-mubarak mengambil tempat di hati pemain2 ini..namun ujian stamina akan terus berlangsung dan menurut kata pengurus pasukan, Dr Nazri yang berkelulusan bidang mata, sesi latihan akan terus berlangsung setiap hari selepas waktu isyak, dengan 20 rutin biasa..selamat maju jaya diucapkan kepada pasukan NMC..

sumber: nottingham post


Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...