Tuesday 12 July 2011

Fatwa HARAM

Menjelang perlawanan persahabatan antara skuad Malaysia dan skuad EPL Chelsea, Liverpool dan Arsenal.


Saya dimarahi oleh ramai sahabat saya yang mendapat arahan daripada ustaz parti pemerintah UMNO supaya jangan sokong mana-mana pasukan bola sepak seperti chelsea, arsenal dan liverpool sempena kedatangan mereka ke tanah air...sebab hukumnya HARAM menyokong pasukan yang diketuai oleh orang yang tidak seakidah dengan kita..pastinya mereka ada agenda Yahudi untuk pecah belahkan orang Islam dan melayu..


Maka dengan itu juga ramailah sahabat saya yang menjadi tidak patriotik dengan tidak menyokong pasukan bola sepak kebangsaaan kerana pengHARAMan tersebut..


Saya selaku pemerhati dan peminat tegar bola sepak tempatan menjangkakan parti pemerintah tidak akan memberikan permit kepada pihak FAM untuk mengadakan perlawanan di stadium nasional bagi mengelakkan perhimpunan HARAM tersebut berlaku yang sekaligus boleh menyebabkan ekonomi negara lumpuh sebanyak 27billion dan trafik yang sesak kepada pengguna jalan raya yang lain...


Maka saranan saya, sokonglah skuad penyu, juara piala FA sebab manager adalah Irfan Bakti..hidup sang nelang!!


p/s: apa kata Dr Maza mengenai fenomena literalis agama yang mengelirukan.


Sent from my BlackBerry® wireless device

Best Blogger Tips

1 comment:

  1. pergh!

    terbaik bro,

    memang padu!

    haram, haram, haram!

    haha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...